sâmbătă, 22 iunie 2013

Cum a fost la Cloud No.9 Girls of Summer Edition

Bonjour! :)

Am aproape o saptamana de cand incerc sa va povestesc despre Cloud No.9 din 8-9 iunie -  Girls of Summer Edition – dar m-a impiedicat faptul ca am incercat sa gasesc o varianta care sa evidentieze intr-un mod corect atmosfera de acolo.

Laura Leather
Ca si data trecuta, au participat designeri romani cu niste minunatii de colectii – totul Made in Ro – si va spun sincer chiar avem cu ce sa ne mandrim! La aceasta editie, am fost invitata sa fiu partener media, ceea ce m-a bucurat foarte mult, asa ca obiectivul meu a fost cu totul altul decat data trecuta.


Happy Bow Ties
Am ajuns in Centrul Vechi si am intrat la Old City putin emotionata, deoarece abia asteptam sa ma intalnesc cu Carmen (organizatoarea) si o parte dintre designerii pe care i-am cunoscut anterior (Rodica Dumitru, Olaru Laura, D’Adine etc.). De abia asteptam sa vad ce au mai creat de cand ne-am vazut ultima data, dar si sa incept sa ii intreb diverse lucruri despre colectiile lor.

Tom Florian
Mylu Accesorii
Cred ca i-am luat, pe rand, pe toti la intrebari. Mergeam sa fac fotografii oriunde gaseam ceva interesant si am fost surprinsa sa observ ca toata lumea era dornica sa stea la povesti. 


Asa am aflat ca majoritateaau job-uri full-time in alte domenii si ca orice creaza reflecta pasiunea lor - papioane facute chiar de manutele harnice ale doamnei Rodica, gentute din piele naturala taiate si accesorizate de Laura Olaru, bijuterii handmade (niste frumuseti) cu margele, cu pietre, fara pietre, lungi, scurte, cu argint sau fara, bijuterii din sticla organica by Idoo, rochite si tricouri pictate manual cu modele tribale si geometrice din colectia Magie Noir by Vera Alecsa si Ioana Avram, colanti printati cu modele speciale White Elephant by Edwina Craciun, simpaticul brand Potocaliu (cu piese minunate!), noile plicuri origami by Tom Florian, o colectie colorata de rochite by Simona Oprea (tres chic!) si nelipsita colectie The Item. Au fost 40 in total si, nici daca as vrea, nu as putea sa ii enumar pe toti, insa sper ca ii veti gasi in fotografii. 

The Item
Handmadee Autentic



Idoo

Magie Noir


Simona Oprea

Tom Florian
In afara de colectiile de accesorii si haine, am gasit acolo colectii de cosmetice bio (stiu, e un cuvant pretentios, insa chiar sunt facute cu ingrediente naturale si au niste arome dementiale) – D’Adine si Avalon Cosmetics.

Nu au lipsit nici popularele creatii din piese hardware by Alin Teglas. Povesti, personaje din dischete, cd-uri, taste si tot felul de obiecte care mai de care mai deosebite si inedite sunt ideile sale, despre care am auzit ca e un fel de „magician” :)

D'Adine

Eneada
Si de data aceasta am cunoscut multi oameni deosebiti si creativi, care pun mult suflet in ceea ce fac – pur si simplu nu ai cum sa nu te minunezi cand afli cat de mult dureaza sa faci o bijuterie, cat de greu este sa creezi un concept care sa poata fi pus in aplicare – cu atat mai mult cand toate astea se fac in timpul liber – pentru ca in restul timpului trebuie sa te ocupi de job. Ce fel de job? De la job-uri in IT, medicina, advertising pana la unele in politica. Nu m-am putut abtine si i-am intrebat pe toti „cand mai aveti timp?”.

Toti mi-au raspuns: „am vrut sa fac ceva si pentru mine” sau „am inceput sa fac pentru mine, dar apoi am fost incurajata sa continui”, „cand lucrez la colectii nu ma mai gandesc la altceva si e o buna metoda de relaxare”. Ideile de la care au plecat? La fel de diferite pe cat de diverse: pasiunea pentru fashion, pasiunea pentru croitorie, accessories addict, „nu gaseam nimic simplu in magazine si eu nu mai vroiam haine cu cap de mort”, „cred in astrologie si in efectul pe care
pietrele il au asupra energiei noastre” sau „am vrut sa fac ceva natural, ceva care sa fiu sigura ca are un efect, diferit de ceea ce se gaseste pe piata”.

White Elephant
Toata lumea era vesela si mandra sa se afle acolo, iar eu cred ca, printre altele, unul dintre motivele pentru care au venit a fost tocmai Carmen – organizatoarea – o persoana cu totul si cu totul deosebita careia tin sa ii multumesc pentru ca m-a invitat, iar „Unde sa-mi beau cafeaua?!”  sa fie partener media. Sper ca vom avea o colaborare de succes si va recomand sa urmariti blogul pentru ca vom avea in curand o surpriza in sectiunea „Cu cine imi beau cafeaua?!” !

Felicitari tuturor pentru minunatele colectii!








Multumiri speciale: Carmen Epuran – Cloud No.9 pentru invitatie, Rodica Dumitru -  Happy Bow Ties, Laura Olaru - Laura Leather, Handmadee Autentic, Nina - Idoo si D’Adine pentru cadouri!  
Potocaliu
Va urez o un we placut si, pentru amatorii de cafea si fashion – nu uitati: va puteti bucura de ambele savurand cafeaua (to go/nu) la targurile fashion/vintage! :)

Simona Oprea

Unde sa-mi beau cafeaua?! sustine designerii romani si colectiile Made in Ro.

Pentru mai multe fotografii, accesati albumul nostru de oe facebook: Cloud No.9 Pop-up Store - Girls of Summer Edition.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu